top of page

Lepeltje Lepeltje Amersfoort

4 dagen een ware happening in de binnenstad van Amersfoort. Ik kan niet anders zeggen dat ik tevreden gesloopt ben. 6 dagen 18 uur per dag op de been en never had ik gedacht dat we hier zon drukte en ijs liefhebbers zouden aantreffen....

Normaal is onze afzet lekkere sangriaatjes maar we waren gevraagd of we ook speciaal voor Lepeltje Lepeltje over konden gaan op fruit sap smoothies en frozen yogurt. Na wat uitzoeken hoe dat allemaal werkte zijn we akkoord gegaan. En enorm geduimt op mooi weer...

Donderdag was de opbouwdag. Ook de eerste dag dat we stonden met onze vernieuwde bar. Nu hebben we namelijk links en rechts een veranda. Vorig jaar was dit alleen aan de rechterkant. Jesse had alles een beetje aangepast dat het ook goed achterop de trailer paste en ik mijn voorraad makkelijk in de bar kon zetten. Prima! Alles was ingepakt, inkopen gedaan voor een weeshuis met de gedachte, ach .... dat komt never nooit niet op...

Vrijdag begon koud maar was al snel gezellig met de fijne muziek die er rond 13 uur al draaide.

De mensen snelden al gauw richting onze bar voor een ijsje. En het werden er steeds meer!

Er was zowaar een rij! Mooi... Onze chalkboard artist amanda was vandaag ook aanwezig om de surfplank mooi op te maken en was een leuke extra atractie.

Sabijn heeft me dit weekend bijna alle dagen geholpen en het was even inkomen hoe we nu het beste konden gaan staan en hoe we alles het beste konden neerzetten zonder elkaar onnodig in de weg te lopen. Na een halve dag keken we elkaar tevreden aan, we hadden allebij een fijn werkplekje en we gingen goed!

​​

Zaterdag begon wat treurig en werd al snel ingehaald door de zon. De muziek ging aan, en daar waren alle gezellige gasten alweer! De smoothies waren al in rap tempo het gesprek van de dag!

Wat ons heel erg plezierig verbaasde was dat de crew van lepeltje uitermate dol was op onze slowjuice. Wij zelf natuurlijk ook maar het was de jongens ook al snel duidelijk dat katers als sneeuw voor de zon verdwenen! Al vroeg stond ik sap te maken wat vaak na 4 uur al volledig uitverkocht was. Nooit gedacht! Ook veel gasten die niet bekend waren met slowjuice waren buitengewoon verast door de heerlijke frisse en verrassende smaak van onze mean green.

En toen was er even paniek...

Rond 17 uur sloeg onze ijsmachine nog even op tilt. na 1 uur zoeken kwamen we erachter wat het probleem was en kwam de leverancier ons versterken. Wat was ik blij dat het niet zondag was.. dan had ik echt een probleem gehad...

Zondag, de zon scheen, de muziek was vreselijk goed en iedereen was op scherp. Dit zou de knaller worden En daar was niks van gelogen! Het was zoooooo zoooooo druk!! we hebben de hele dag een rij gehad van een half uur waar we gewoon niet meer doorheen kwamen. Aan het einde van deze dag waren ook bijna alle cateraars uitverkocht. Siep had ons hier voor gewaarschuwd dus ik was wel voorbereid maar ik heb in mijn hele leven nog nooit zoiets meegemaakt. Gelukkig waren we heel creatief en konden we tot het einde van deze dag smoothies en frozen yogurt verkopen.

Maandag.. Daar sta je dan om 12 uur voor de supermarkt om nieuwe voorraad in te kopen. binnen een kwartier reed ik met een volle auto richting amersfoort waar de meiden met smart stonden te wachten op nieuwe ingredienten om weer heerlijke smoothies sapjes en ijsjes te maken.

Het was deze dag wat kouder en rustiger. om 20 uur hebben we de luiken dichtgegooit en hebben we bij de jongens van de wijnbar nog even een dik feestje gebouwt.

Jongens, dik feestje en super bedankt voor de fantastische nieuwe ijsexperience! Tot in Groningen!

Featured Posts
Kom later terug
Gepubliceerde posts zullen hier worden weergegeven.
Recent Posts
Archive
Search By Tags
Er zijn nog geen tags.
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page